Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ Η Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ?

Πίστευα πως το Ταξίδι μου άγγιζε το τέλος του, έχοντας φτάσει στο ύστατο όριο της δύναμής μου, πως το μονοπάτι εμπρός μου σταματούσε, πως οι προμήθειες μου είχανε στερέψει, και πως είχε φτάσει πια ο καιρός να βρω καταφύγιο σ' ένα σιωπηλό σκοτάδι.
Ανακαλύπτω όμως ότι η βούλησή μέσα μου δεν γνωρίζει τέλος. Όταν τα γερασμένα λόγια σβήνουν στην γλώσσα, καινούργιες μελωδίες ξεπηδάνε από την καρδιά. Κι εκεί που χάνονται οι παλιές πατημασιές, μια καινούργια χώρα φανερώνεται, μαζί με όλα της τα θαύματα.
Πολλά είναι τα επιχειρήματα που μπορούν να μας πείσουν ότι το ένα μετράει περισσότερο από το άλλο...εγώ δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω, αρνούμαι να διαλέξω... το ταξίδι είναι ωραίο όταν φτάσεις εκεί που ήθελες... στο ταξίδι συλλέγεις εμπειρίες, διαμορφώνεις τον εαυτό σου, γνωρίζεις τα όρια σου, στο προορισμό αισθάνεσαι πια ολοκληρωμένος...
Τι το καλύτερο, λοιπόν, από ένα γεμάτο συναισθήματα και εικόνες ταξίδι και από την αίσθηση ότι επιτέλους κατάφερες να φτάσεις εκεί που ήθελε η καρδιά σου...
Για σένα τελικά τι μετράει? Το Ταξίδι ή ο Προορισμός?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου