Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ..


ΕΡΩΤΑΣ ΑΠ’ ΤΗ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ :
Βρίσκεται στον αέρα, στα λουλούδια, στην θάλασσα, στο φεγγάρι. Όλα είναι έρωτας. Τον βλέπω και η καρδιά μου προσπαθεί να αποδράσει απο το στήθος μου. Όταν με αγγίζει ανατριχιάζω ολόκληρη. Κανένας δεν έχει σημασία γύρω μου, μόνο αυτός. Έτσι και αλλιώς μόνο αυτός με καταλαβαίνει. Πού ήταν τόσο καιρό; Με κοιτάζει και ζεί μόνο για τα δικά μου μάτια. Μπορώ να φανταστώ το σπίτι μας, με 5 πιτσιρικακια να τριγυρίζουν στο κήπο. Λές να με παντρευτεί; Χθές μου είπε πως μ αγαπά και ξέρω πως το εννοεί. Η πρώτη νύχτα που κάναμε σεξ θέλω να μείνει για πάντα έτσι. Αχ τι ωραία είναι η ζωή τελικά…
ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΩΜΑ:
Σκατομαλάκας, σιγά τον άντρα που πήγα και ερωτέυτηκα. Τον βλέπω και θέλω να τον γδάρω με τα νύχια μου, να τον κόψω κομματάκια και εκείνο και κείνη.! Δεν το πιστεύω ότι πήγα μαζί με τον μικροτσουτσουνο, αγγαρεία για μένα το σεξ μαζί του.  Έχασα όλες μου τις φίλες για να είμαι μαζί του.! Με αγαπούσε έλεγε ο ψεύτης , ο απατεώνας με ξεγέλασεε.! Σκατά είναι η ζωή δεν θα ξαναερωτευρώ ποτέ.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου