Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

ΠΕΡΙ ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΟΣ


Μαύρισμα, μαύρισμα, μαύρισμα... Όλος ο «καλοκαιρινός» κόσμος περιστρέφεται γύρω από το μαύρισμα, την ηλιοθεραπεία, γενικότερα την πολύωρη έκθεση εις τον ήλιον. Άλλοι πηγαίνουν θάλασσα, όχι για να κάνουν απαραιτήτως μπάνιο, αλλά για να πάρουν χρώμα .. (απ’ αυτό που ο ήλιος ψεκάζει ασύστολα σε εμάς τα μικρά ανθρωπάκια του πλανήτη γη και όταν το βλέπει κανείς να έχει εγκατασταθεί επάνω στο δέρμα του κάνει χαρούλες) έχοντας καθίσει στον ήλιο για ώρες έτσι ώστε μετά να πουν σε φίλους, συγγενείς, συναδέλφους, γνωστούς, ανταγωνιστές και σούξου μούξου μανταλάκια κοκαλάκια, το εξής: «Α! Έκανα κάτι μπάνια! Άλλο πράμα! Τι να σου λέω τώρα; Κάθε μέρα θάλασσα είμαι ρε φίλε/ Μάκη/ Τάκη/ Λάκη/ Πίτσα/ Λίτσα/ Κίτσα/ Γίτσα/ Νίτσα/ Ρούλα/ Κούλα/ Σούλα/ Βούλα/ Τούλα/ Λούλα/ Νούλα (και δεν συμμαζεύεται). Και μία θάλασσα... λάδι! Τέλεια τέλεια πέρασα, φοβερά!»
Στην ουσία δεν πέρασε καθόλου τέλεια. Ένιωσε το κορμί του να καίγεται όσο ο ήλιος τον έψηνε. Και μετά σου λέει: «Έκανα και ηλιοθεραπεία!» και έχει μια χαρά σαν μικρό παιδί που του αγοράζουν 4x4 παγωτό! Και τσουπ, ξεπηδάει στο μυαλό μου το ερώτημα κάθε φορά που ακούω αυτή την ασαφέστατη λέξη, και τι θεράπευσε ο κύριος/ η κυρία με την ηλιοθεραπεία; Δεν νομίζω να γνωρίζουν και πολλοί την απάντηση! Γιατί ο Έλληνας ξέρει μόνο να καυχιέται, προσπαθεί να αυτοπροβάλλεται και επιδεικνύει συνεχώς τον εαυτό του! Σύνδρομο κατωτερότητας; Ίσως...
Έπειτα έρχεται και το άλλο. Κι εγώ μπορώ να κάνω μπάνιο ρε φίλε, πρέπει να μαυρίσω δηλαδή για να γίνει ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ στον άλλον ότι σώνει και καλά έχω πάει στη θάλασσα; ΟΚ, δέχομαι πως όλοι οι άνθρωποι έχουμε μια αδυναμία σε αυτήν αλλά... για ηρεμήστε λίγο ρε παιδιά! Δεν έγινε και κάτι το συνταρακτικό πια! Τόσα νομοσχέδια περνάνε πίσω από την πλάτη σας για παράδειγμα και εσείς το μόνο το οποίο μπορείτε να συζητήσετε είναι το μαύρισμα και η «ηλιοθεραπεία»; Και στο σπίτι του μπορεί να κάνει κάποιος μπάνιο, δηλαδή εκείνος που δεν μπορεί να πάει θάλασσα και κάνει κρύα ντους στο σπίτι (με το ίδιο πάντα σκεπτικό) πρέπει να κοπανιέται μες την ντουσιέρα για να μελανιάσει και να πει στους άλλους ότι «μαύρισε κατά καιρούς ή ανά τακτά διαστήματα»;
Γελοίο; Αν το καλοσκεφτείτε έτσι είναι. Όσο για το μείζον θέμα της «ηλιο-θεραπείας» όποις ξέρει τι θεραπεύει ας έρθει να μου το πει. Εγώ έχω μόνο ακουστά, ένα πουλάκι μου το έιπε δηλαδή, ότι προκαλεί καρκίνο του δέρματος......
Αναρτήθηκε από Πηνελόπη Αλεξίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου