Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΗΛΙΟΥ: ΚΙ ΑΠΟ ...ΚΟΡΜΙ ΦΩΝΑΡΑ...


Χριστίνα Μήλιου,στα μαγαζιά σε παίρνουν λόγω γνωριμιών (ο πατέρας της ήταν γνωστός μαέστρος), λόγω στήθους ή λόγω φωνής;
Και για τα τρία. Εννοείται ότι με την πρώτη ματιά αυτό που μετράει είναι η εμφάνιση. Όταν τραγουδάω όμως, μένουν με το στόμα ανοιχτό, γιατί δεν περιμένουν ότι θα είμαι καλή. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει είναι ότι δεν έγινα τραγουδίστρια λόγω εμφάνισης, ότι εγώ μεγάλωσα μέσα σΆ αυτό, ότι κοιμόμουν στα καμαρίνια στο Lido και στη Φαντασία από τριών χρονών. Άσε που, από τη στιγμή που ο πατέρας μου ήταν πολύ γνωστός στο χώρο, δεν θα μπορούσα να εκθέσω το όνομά του. Άμα δεν το είχα δηλαδή, δεν θα το έκανα.
Άρα να γράψω 30% γνωριμίες, 30% φωνή και να αφήσω και ένα 40% για το στήθος;
Το στήθος είναι η δύναμή μου, δεν το συζητώ. Εν τω μεταξύ, όλοι νομίζουν ότι έχω κάνει πλαστική. Έχει τύχει τραγουδίστριες να μου πιάνουν το στήθος για να βεβαιώσουν ότι είναι αληθινό.
Ποιο είναι το πιο χαρακτηριστικό σχόλιο που έχεις ακούσει για το στήθος σου μέχρι τώρα;
«Εξωπραγματικά!» Έτσι τα χαρακτήριζε ο συμμαθητής μου ο Τάσος που πηγαίναμε μαζί στο 6ο Γλυφάδας. Ερχόταν και μου έλεγε: «Είναι απίστευτα, εξωπραγματικά!» και έκανε σαν τρελός. Παλιότερα δε, όταν είχα κόψει καρέ τα μαλλιά μου, με αποτέλεσμα να τονίζεται ακόμα περισσότερο το θέμα, με φωνάζανε στο σχολείο «το πεντάχρονο με τα μεγάλα βυζιά». Όπως τώρα μου λένε ότι μοιάζω με δεκαπέντε χρονών και ότι σώζει το στήθος μου την κατάσταση, έτσι ακριβώς ήταν και τότε. Αλλά, όσο να ’ναι, για το στήθος μου λέγανε πάντα πολλά από την πρώτη γυμνασίου και μετά που αναπτύχθηκε. Ακόμα λένε, δηλαδή… Άσε που όποιος με γνωρίζει δεν με κοιτάζει στα μάτια.
Τώρα αυτό είναι μπηχτή για μένα; Τέλος πάντων. Άλλο πράγμα όμως να έχεις τον εξοπλισμό και άλλο να ξέρεις να τον χρησιμοποιείς…
Ο πρώτος μου γκόμενος ήταν στην τρίτη δημοτικού. Ένα γλωσσόφιλο. Τα «φασώματα» ξεκίνησαν στην έκτη δημοτικού. Ξέρεις τώρα… Πάρτι γενεθλίων, πανικός μέσα στο σπίτι, κι εκεί που παίζαμε μπουκάλα, έβλεπες δύο παιδάκια και πηγαίνουν στην τουαλέτα να φασωθούνε.
Ή εσύ ξεκίνησες νωρίς ή εγώ είμαι πολύ γέρος.
Όντως ήμουν ξεπεταγμένη σε αυτό τον τομέα. Έτσι μου βγήκε. Πρώτη φορά έκανα σεξ στα δεκατέσσερα, το καλοκαίρι πριν από την τρίτη γυμνασίου, με ένα παιδί με το οποίο είχα κόλλημα από την πρώτη γυμνασίου. Ενώ με όλους, ακόμα και με ένα άλλο παιδί με το οποίο είχα σχέση εννέα μήνες, ντρεπόμουν, με αυτόν τα κάναμε όλα.
Άρα έκανες σεξ και ταυτόχρονα έριξες και το πρώτο σου κέρατο, πριν καν μπεις στα δεκαπέντε! Κι εγώ που σε είχα για καλό κορίτσι…
Βασικά, είχα κάνει τρελή χοντράδα, για την οποία ακόμα νιώθω τύψεις. Ενώ είχε ξεκινήσει η σχέση μας με το άλλο παιδί, ήρθε ένα βράδυ στο Venue αυτός με τον οποίο ήμουν καψούρα πολύ καιρό και μου είπε: «Πάμε σπίτι μου;». Δεν ξέρω γιατί το έκανε, ίσως επειδή έμαθε ότι είχα σχέση… Τέλος πάντων, εγώ είχα φάει πολύ φτύσιμο απ’ αυτόν, όσο δεν πάει άλλο, κι έτσι, μόλις μου είπε να πάμε σπίτι του, σαν χαζή ξανθιά, έτρεξα. Την επόμενη μέρα το έμαθε η μόνιμη σχέση μου, που προσπαθούσε πολύ καιρό να με ψήσει να κάνουμε σεξ κι εγώ δεν το έκανα, και έφαγε ξενέρα.
Να υποθέσω ότι σε έφτυσε ατάκα κι επιτόπου;
Όχι, συνεχίσαμε τη σχέση. Απλώς έφαγα χοντρό κέρατο μετά. Με εκδικήθηκε. Ξεπαρθένιασε την τότε κολλητή μου και αργότερα, την ημέρα των γενεθλίων μου, πήδηξε την γκόμενα αυτουνού με τον οποίο είχα πηδηχτεί εγώ. Ξέρεις κάτι; Έχουν πει ότι «η Γλυφάδα είναι ένα μεγάλο κρεβάτι». Είναι μεγάλη αλήθεια αυτό. Φαντάσου ότι ήμασταν πιτσιρίκια και τέτοια σκηνικά γινόντουσαν κάθε βδομάδα. Και χειρότερα… Πολλές παρτούζες, λεσβιακά φοβερά, πανικός! Και μιλάμε για παιδάκια δεκατριών δεκατεσσάρων χρονών. Εντάξει, σε τέτοια άκρα δεν έφτασα ποτέ.
Μεγάλο μπουρδέλο, λοιπόν, η Γλυφάδα! Κυριολεκτικά.
Ναι, αλλά δεν την αλλάζω με τίποτα αυτήν την περιοχή. Εδώ μεγάλωσα, γουστάρω που ανά πάσα στιγμή μπορώ να είμαι κάτω στο κέντρο, να κάνω βόλτα στα μαγαζιά, να πηγαίνω στις καφετέριες… Δεν θα μπορούσα ποτέ να φύγω από εδώ.
Με τέτοιο πρόσωπο, ό,τι και να κάνεις φαίνεσαι αθώα. Σε έχει φτύσει ποτέ γκόμενος επειδή μοιάζεις δεκατριών χρονών;
Δεν με έχει φτύσει ακριβώς, απλώς πέρασε ένας χρόνος για να κάνει σχέση μαζί μου, επειδή πίστευε ότι είμαι πολύ όμορφη κοπελίτσα αλλά υπερβολικά μικρή για να με κυκλοφορήσει έξω. Ντρεπόταν. Αν και, γενικά, έχω φάει πολύ φτύσιμο στη ζωή μου. Δεν ξέρω γιατί, μάλλον τα θέλει ο κώλος μου.
Εδώ και ένα χρόνο είσαι τραγουδίστρια, δεν κάνει να σε φτύνουν τόσο πολύ. Χαλάει το προφίλ σου!
Το ξέρω, έχω αλλάξει τελευταία.
Έχεις γίνει ψυχρή, υπολογίστρια και απόμακρη, όπως όλες σχεδόν οι τραγουδίστριες;
Αυτή η δουλειά θέλει να είσαι σκληρή και ψυχρή. Δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο, δεν έχω προλάβει, αλλά το έχω δει να συμβαίνει. Όταν ήμουν δέκα χρονών, είδα τραγουδίστρια β’ διαλογής να την πέφτει χοντρά στον μπαμπά μου μπροστά μου, και μάλιστα να θέλει να φύγω για να είναι πιο άνετη. Οι περισσότερες τραγουδίστριες αυτό προσπαθούν να κάνουνε.
Η αλήθεια είναι ότι μου φαίνεσαι αρκετά θερμή. Άσε που είμαι βέβαιος ότι όλο στα γκομενικά το έχεις το μυαλό σου.
Έχω συνέχεια στο μυαλό μου πότε θα δω τον άλλο και πότε θα κάνουμε σεξ. Έτσι είμαι, μου αρέσει το σεξ.
Μίλα πιο συγκεκριμένα. Ποιο πιστεύεις ότι είναι, για παράδειγμα, το μεγαλύτερο σεξουαλικό σου ταλέντο;
Μέχρι τώρα, δόξα τω Θεώ, όλοι αυτοί με τους οποίους έχω κάνει κάτι είναι πλήρως ικανοποιημένοι και δεν μου ζητάνε κάτι παραπάνω. Νομίζω ότι τους αρέσει πολύ όταν είμαι από πάνω. Κι εμένα, δηλαδή… Δεν ξέρω, μου αρέσει γιατί νιώθω ότι έχω τον έλεγχο. Μου αρέσει γενικά να παίρνω πρωτοβουλίες. Πάντα στην αρχή θα ξεκινήσω εγώ. Εγώ θα τον βάλω κάτω, εγώ θ’ αρχίσω να κάνω πράγματα. Έτσι γουστάρω! Θέλω να νιώθω ότι «εγώ σε έβαλα κάτω». Μέχρι ένα σημείο βέβαια, όχι να τα κάνω όλα εγώ.
Μιλάς πρόστυχα όταν είσαι στο κρεβάτι με κάποιον;
Πάνω στο σεξ δεν μιλάω πολύ. Προτιμώ να κάνω πράγματα.
Για πες μας λοιπόν, σε ποιον επώνυμο θα γούσταρες με τα χίλια να «κάνεις πράγματα»;
Μου βάζεις δύσκολα. Έχω τρελό κόλλημα, ας πούμε, με τον Βέρτη. Έχω φάει τέτοια καψούρα, που όλο το καλοκαίρι ήμουν κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Κυριακή στο μαγαζί. Καθόμουν, τον έβλεπα, έλιωνα και έφευγα. Τον συμπαθώ πάρα πολύ, είναι πολύ γλυκό παιδί, αλλά μου βγάζει κι ένα άλλο πράγμα πάνω στην πίστα. Τι θέλω να κάνω; Να τον βιάσω; Δεν ξέρω…
Τι άλλο πρέπει να ξέρετε για τη Χριστίνα
– Είναι γόνος καλλιτεχνικής οικογένειας (μπαμπάς μαέστρος σε νυχτερινά κέντρα, μαμά τραγουδίστρια).
- Ήταν δέκα χρονών όταν τραγούδησε για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη το «Με λένε Πόπη» με την Ελίνα Κωνσταντοπούλου. «Μετά έκανα υπομονή να τελειώσω το σχολείο για να μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Δούλευα σερβιτόρα στο La Pasteria και στην Παγωτομανία στη Γλυφάδα».
- Η πρώτη της δουλειά ήταν στον παιδότοπο που είχαν οι γονείς της πρώτης της σχέσης. «Τα πιτσιρίκια, γενικά, έχουν μια τάση να πέφτουν πάνω στα βυζιά μου».
- Αυτό το καλοκαίρι εμφανίζεται στο Volcano στην Πάτρα και από το χειμώνα στο Romeo.
- Καλύτερή της φίλη από το χώρο θεωρεί τη Σάσα Μπάστα, με την οποία γνωρίστηκαν φέτος στις Μάσκες.



 - Το πιο τρελό πράγμα που της έχει ζητήσει γκόμενος ήταν να κάνει τρίο με μια φίλη του. «Τα είχαμε πριν από δύο χρόνια για τέσσερις μήνες, με πέτυχε τυχαία στο δρόμο και με πήρε τηλέφωνο ώρα τρεις το πρωί για να μου θυμίσει μια ατάκα που του είχα πει παλιά, ότι δεν έχω σκεφτεί και δεν επιδιώκω να πάω με γυναίκα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, και να με ενημερώσει ότι είχε κάποια που ενδιαφερόταν».
- Το πιο περίεργο μέρος όπου έχει κάνει σεξ ήταν στο ασανσέρ ενός εμπορικού κέντρου στην Ηλιούπολη, μέρα μεσημέρι. «Πατήσαμε στοπ και έγινε. Είχαμε όμως άγχος και δεν κράτησε πολύ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου